یک کلینیک استاندارد فیزیوتراپی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟



درد همیشه با رنج همراه است، اما در صورت درمان مناسب توسط متخصصان مجرب و حرفه ای، هیچ دردی دائمی نیست. یکی از روش های کاربردی و درمانی علم پزشکی توانبخشی و فیزیوتراپی است.

فیزیوتراپی چیست؟

فیزیوتراپی که از دو کلمه Physo به معنی طبیعی و Therapy به معنی درمان، درمان برای بازیابی، حفظ و افزایش تحرک، عملکرد و رفاه بیمار تشکیل شده است. فیزیوتراپی با بهبود بدن و جلوگیری از صدمات به سلامت و تناسب اندام کمک می کند. امروزه در این علم از هر دو القای حرارتی و الکتریکی استفاده می شود

خدمات تخصصی فیزیوتراپی

فیزیوتراپیست ها به طور خاص با چه مشکلاتی سروکار دارند؟

فیزیوتراپی بر پیشگیری و توانبخشی تمرکز دارد. درمان می تواند برای مشکلات ناشی از آسیب، بیماری یا ناتوانی باشد. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

گردن و کمر درد ناشی از مشکلات در عضلات و استخوان های بدن است

مشکلات استخوان، مفاصل و رباط مانند آرتریت و اثرات قطع عضو

مشکلات ریوی مانند آسم

ناتوانی ناشی از مشکلات قلبی

مشکلات دهانه رحم مانند سرطان و بیماری روده با ناباروری مرتبط است

از دست دادن حرکت به دلیل آسیب های مغزی یا نخاعی یا بیماری هایی مانند پارکینسون و مولتیپل اسکلروزیس

خستگی، درد، تورم، سفتی و از دست دادن قدرت عضلانی، مانند درمان سرطان یا مراقبت های تسکینی.

بسیاری از مردم ممکن است فکر کنند که فیزیوتراپیست ها عمدتاً روی آسیب های کمر و گردن کار می کنند یا فقط آسیب هایی را که ناشی از ورزش و کار است درمان می کنند، اما همیشه اینطور نیست. فیزیوتراپیست ها متخصصان مراقبت های بهداشتی بسیار آموزش دیده هستند که زندگی را برای افرادی که از مشکلات جسمی ناشی از آسیب، بیماری و پیری رنج می برند، آسان تر و بهتر می کنند. هدف فیزیوتراپیست بهبود کیفیت زندگی فرد با استفاده از انواع روش‌های درمانی برای تسکین درد و بازیابی عملکرد یا در صورت آسیب یا بیماری دائمی، کاهش اثرات هر گونه اختلال است.

هنگامی که به یک درمانگر یا کلینیک فیزیوتراپی نیاز دارید، احتمالاً می خواهید یکی را پیدا کنید که گزینه های درمانی خوبی را ارائه دهد. اما با وجود کلینیک های زیاد، چگونه بهترین کلینیک فیزیوتراپی را پیدا می کنید؟ هر بیمارستانی احتمالاً می‌گوید که بیمارستان خوبی است، اما «خوب» می‌تواند غیررسمی و چیزی باشد که آنها فکر می‌کنند خوب است. در اینجا چند واقعیت مهم وجود دارد که به شما کمک می کند بهترین کلینیک فیزیوتراپی را پیدا کنید.

ویژگی های کلینیک فیزیوتراپی معمولی

ساعت کار با توجه به نیاز بیمار قابل انعطاف است

اول قرار دادن بیمار نشانه خوبی است که شما در حال دریافت درمان مناسب هستید. یکی از راه های اسکان بیماران، ارائه نوبت صبح و عصر است. یک ملاقات خوب قبل یا بعد از کار می تواند فرصت خوبی برای کسانی باشد که به کمک نیاز دارند اما فرصت برنامه ریزی برای روز کاری خود را ندارند. کلینیک فیزیوتراپی آرنیکا اهواز از ساعت 9 الی 13 و 16 الی 21 از شنبه تا چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 9 الی 13 به مراجعین خدمات ارائه می دهد. همچنین کلینیک فیزیوتراپی آرنیکا اهواز امکان فیزیوتراپی در منزل در اهواز را نیز برای بیمارانی که امکان مراجعه به کلینیک را ندارند فراهم کرده است. یکی دیگر از مزایای کلینیک فیزیوتراپی آرنیکا در اهواز این است که امکان رزرو نوبت به صورت آنلاین در سایت کلینیک وجود دارد و بیماران و دوستانشان نگران دیرکردن خود نیستند.

کلینیک های خصوصی

داشتن یک اتاق خصوصی به بیماران کمک می کند تا هنگام درمان توسط پزشک احساس راحتی بیشتری داشته باشند. صراحتاً در مورد مشکل خود صحبت کنید و بدون ترس از شنیده شدن، سؤال بپرسید. در آرامش و سکوت ورزش کنید و کارهای مهم را با حامی بدن خود بدون حواس پرتی انجام دهید. مرکز فیزیوتراپی آرنیکا این امکان را در اختیار بیماران قرار داده است.

با استفاده از جدیدترین و جدیدترین روش های درمانی

این به معنای ارائه یک سیستم جامع و یک کلینیک کامل برای بیماران است. در واقع آنها دستگاه ها و روش های درمانی جدیدی را برای کارهای روزمره فیزیوتراپی ارائه می دهند. بنابراین، کلینیک‌هایی که از این تکنیک درمانی پیروی می‌کنند، به بیماران امکان بهبود سریع‌تر و بهتر را می‌دهند.

ویژگی های کلینیک فیزیوتراپی استاندارد

حضور فیزیوتراپیست خبره

هنگام انتخاب کلینیک فیزیوتراپی باید از ارائه خدمات توسط فیزیوتراپیست های حرفه ای و با تجربه اطمینان حاصل کنید. بنابراین، قبل از شروع هر درمانی، بهتر است یک ارزیابی دقیق از کلینیک فیزیوتراپی انجام دهید. این شما را از آسیب محافظت می کند و بهبودی شما را سرعت می بخشد.

فیزیوتراپی آرنیکا هاومانو اهواز

می توان گفت کلینیک فیزیوتراپی آرنیکا در اهواز بهترین کلینیک فیزیوتراپی اهواز می باشد که با استفاده از بهترین امکانات و تجهیزات تمامی نکات فوق را برای ساکنین اهواز فراهم می کند. جدا از همه اینها باید گفت که اساس کار این کلینیک فیزیوتراپی حفظ احترام مشتری و پاسخگویی به موقع است. کلینیک فیزیوتراپی آرنیکا با ارائه بهترین خدمات و بهبود تحرک و سلامت جسمانی با تجهیزاتی مانند لیزر پرقدرت، شاک ویو، مگنت، گیرنده، سونوگرافی، تخت میگان و غیره، در تلاش است تا در روند بهبودی در کنار بیمار باشد. در این صورت شعار آنها «جنبش زندگی است» است. کلینیک فیزیوتراپی آرنیکا یک کلینیک مجهز فیزیوتراپی در اهواز است که به متقاضیان و بیمارانی که نیاز به انواع درمان های فیزیوتراپی از جمله الکتروتراپی، لیزر درمانی، مکانیک درمانی، ماساژ درمانی، تکنیک های دستی، ورزش درمانی، درای نیدلینگ دارند، خدمات پزشکی ارائه می دهد. . ، و غیره.

مراجعه کنندگان به کلینیک فیزیوتراپی آرنیکا می توانند از نظرات و خدمات تخصصی و خدمات فیزیوتراپی فیزیوتراپیست ها و خدمات فیزیوتراپی از جمله فیزیوتراپی ستون فقرات، فیزیوتراپی گردن، مچ دست و پا، فیزیوتراپی و فیزیوتراپی زانو، شانه، شانه و بازو بهره مند شوند. دریافت خدماتی مانند ماساژ درمانی و لیزر درمانی به عنوان نفس شما و خدمات ویژه و ویژه.

مشاهده ادامه: https://payju.ir/content/لیست-مراکز-فیزیوتراپی-شیراز


[ بازدید : 306 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 29 مرداد 1402 ] [ 18:43 ] [ molk2014 ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]