همه چیز درباره طرحواره



همه چیز در مورد طرحواره به سئو وب سایت شما کمک می کند. طرحواره به موتورهای جستجو و حتی شبکه های اجتماعی کمک می کند تا محتوا و محتوای وب سایت شما را بهتر درک کنند و آن را بر اساس آن دسته بندی کنند. من محمد سلحشوری هستم و در ادامه این مقاله در مورد Scheme با شما صحبت خواهم کرد، با ما همراه باشید.

سیستم چیست؟

این تلاش مشترک گوگل و سایر موتورهای جستجو بود که چند سال پیش شروع شد تا اطلاعات معنایی بیشتری را از صفحات وب به دست آورند. جالب است بدانید که طرحواره یک متا داده است که به سایت شما اضافه می شود تا اطلاعات دقیق تری در مورد موضوع و نوشته شما به موتورهای جستجو بدهد.

همه وبمسترها و کارشناسان سئو همیشه از توضیحات متا، عناوین متا و مواردی از این دست استفاده می کنند تا با درک بهتر موتورهای جستجوگر از فعالیت های خود، رتبه وب سایت خود را افزایش دهند و موتورهای جستجو پس از دریافت این اطلاعات به این موضوع پی خواهند برد. در کدام صنعت فعالیت می کنید و در نتایج طبقه بندی می شوید، اما طرحواره به خزنده های موتورهای جستجو کمک می کند تا دسته بندی محتوای شما را درک کنند و آن را با ساختار بهتر و مناسب تری نشان دهند.

یک تگ مکانیزم به تگ‌های HTML شما اضافه می‌شود تا نوع اطلاعاتی که باید به موتورهای جستجو ارسال شود را مشخص کنید. به عنوان مثال، کد طرحواره به این صورت به کد صفحه شما اضافه می شود:



آواتار



کارگردان: جیمز کامرون (متولد 16 اوت 1954)

علمی تخیلی

ट्रेलर



همانطور که می بینید، الگوهای موجود در این صفحه به گوگل و سایر موتورهای جستجو می گوید که این صفحه مربوط به یک سازمان، شخص، فیلم، مکان یا هر موضوع دیگری است. این همچنین به شما کمک می کند تا در تابلوهای اطلاعاتی قرار بگیرید و نسبت به رقبای خود رتبه بهتری کسب کنید.

تمامی این اطلاعات موجود در کد بالا بسیار مهم هستند و به جذب بازدید وب سایت و بهبود رتبه وب سایت کمک می کنند. با ارائه داده های مناسب به موتورهای جستجو مانند گوگل، این طرح به سایت شما کمک می کند تا در SERP ها بالاتر ظاهر شود. این بدان معناست که موتورهای جستجو دقیقاً می دانند که یک سایت چه اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می دهد و سعی می کنند آن را بهتر ارائه دهند.

به عنوان مثال، اگر سایت شما یک وبلاگ شخصی است یا نماینده یک سازمان است، می توانید آن را به طور جداگانه به گوگل ارسال کنید. همچنین، اگر کسب‌وکار شما در یک منطقه جغرافیایی خاص فعالیت می‌کند، می‌توانید برای رتبه‌بندی جستجوی محلی بهتر، گوگل را از این مکان مطلع کنید.

همچنین استفاده از طرحواره ها به پنل دانش گوگل کمک می کند تا اطلاعات بهتری در اختیار کاربران قرار دهد. این بخش در قسمت نتایج قرار دارد و سعی می کند بهترین اطلاعات را در مورد موضوع مورد نظر در اختیار شما قرار دهد. برای مثال اگر مهران مدیری را در گوگل سرچ کنید تمامی مشخصات، فیلم ها، سال ساخت، بیوگرافی و تمامی اطلاعات مهم آن بازیگر برای شما نمایش داده می شود.

طرحواره به شما کمک می کند از ریزداده برای اتصال سایت خود به شبکه های اجتماعی و اشتراک گذاری بهتر در فیس بوک و توییتر استفاده کنید.

مهمترین طرح ها

همانطور که می بینید، این طرح برای سال های آینده بخشی جدایی ناپذیر از سایت شما خواهد بود، اما با توجه به اینکه هر طرح به اطلاعات منحصر به فرد خود و نحوه قرار دادن هر یک به طور متفاوت نیاز دارد، ما لیستی از محبوب ترین طرح ها را گردآوری کرده ایم. . شما اینجا هستید:

کتاب (معرفی کتاب)

فیلم

عمل

یک رویداد

مکان، کسب و کار محلی

تبلیغات کار

رستوران

محصول، پیشنهاد

بررسی، امتیاز اضافه شد

پادکست

گروه

شخص (شخص)

Schema NetText: شیء صوتی، شیء تصویری، شیء ویدیویی

نمودار سوالات متداول (سوالات متداول)

این تنها بخشی از لیست بلندبالایی از تم های مختلف است و ما سعی می کنیم محبوب ترین آنها را برای شما آماده کنیم و به زودی به هر یک از آنها نحوه افزودن این تم به وردپرس را آموزش خواهیم داد.

جالب است که با گذشت زمان توسعه یافته و بهبود یافته و تعداد آن افزایش یافته است، به عنوان مثال اخیراً در طرح نسخه 6.0 MediaGallery، SportsEvent، FloorPlan اضافه شده و ویژگی های جدیدی برای JobPosting اضافه شده است.

مطالعه مقاله کامل: https://blogten.ir/about-schema/


[ بازدید : 123 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 26 تير 1402 ] [ 11:18 ] [ molk2014 ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]